معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار کرد:
وبینار آموزشی " کار با سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی ( سبا ) "
وبینار آموزشی "نحوه کار با سامانه سبا" صبح امروز با حضور مسئولان بانکهای امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلالاحمر استانها و شعب شهرستانی سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلالاحمر، جلسه آموزشی" آشنایی و نحوه کار با سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی (سبا) " با حضور رئیس اداره منابع داوطلبی، کارشناسان معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی و جمعی از مسئولان بانکهای امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر سراسر کشور صبح امروز ۹ شهریورماه جاری بهصورت برخط برگزار شد.
سرپرست معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان هلال احمر در حاشیه این جلسه با اشاره به اهمیت سامانه سبا، گفت: راهاندازی نسخه جدید و ارتقا یافته سامانه سبا و آموزش نحوه کار با آن، گامی مهم در جهت شفافیت و سرعت فرآیند کار و کیفیت خدمترسانی به ارباب رجوع در بانکهای امانات تجهیزات پزشکی سراسر کشور است.
مسعود مثنوی افزود: ما تلاش داریم با بهرهگیری از این بستر، هم دسترسی بیماران نیازمند به تجهیزات پزشکی تسهیل شود و هم نظارت بر چرخه امانتدهی و بازگشت اقلام و تجهیزات به بانک ها به شکل دقیقتری انجام گیرد.
وی وبینار آموزشی امروز را مقدمهای برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان همکاران معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان با حوزه متناظر در جمعیت هلالاحمر استانها و شعب شهرستانی در راستای ارائه خدماتی گستردهتر، سریعتر و منسجمتر به جامعه هدف در آینده دانست.
در این نشست، روند کار با سامانه سبا، نحوه ثبت و مدیریت تجهیزات، شیوه ارائه خدمات به بیماران و همچنین فرآیند گزارشگیری از فعالیتها بهطور کامل تشریح شد و مسئولان حاضر در این نشست، ضمن طرح پرسشها و دریافت راهنماییهای کارشناسان، بر اهمیت بهرهگیری از این سامانه در ارتقای کیفیت خدمات و تسریع روند پاسخگویی به نیاز مراجعان تأکید کردند.
مشاهده ۳۹
/
۱۴۰۴/۰۶/۰۹- ۱۶:۰۷
/
یکشنبه 9 شهریور 1404 - 16:07