جمعه ٠٦ ارديبهشت ١٣٩٨
کمک به سیل زدگان مناطق شمالی کشور: شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها شماره گیری کد دستوری # 112*780* از طریق تلفن همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه
 


  چاپ        ارسال به دوست

هوشمند سازی فرآیند ارائه خدمات حمایتی سازمان داوطلبان به اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران، فرآیند هوشمند سازی ارائه خدمات  حمایتی به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده در قالب سامانه خدمات اجتماعی (سخا) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، حسن عبودی مزرعی معاون منابع داوطلبی و خدمات  اجتماعی سازمان داوطلبان  جمعیت هلال احمر کشور در نخستین  نشست  آموزشی مددکاران  اجتماعی استانهای تهران ، البرز ، قم  و قزوین گفت : فرآیند هوشمند سازی خدمات مددکاری در جمعیت  هلال احمر با  بهره  گیری از فن آوری های نوین اطلاعاتی به  منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات  حمایتی به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده در چارچوب دستور العمل جامع  خدمات حمایتی سازمان داوطلبان و در قالب برنامه  نرم افزاری تحت  شبکه در سراسر کشور گامی رو به  جلو  برای ارائه  خدمات  بهینه تر مبتنی بر علم و تکنولوژی به جامعه هدف است.

وی در این رابطه افزود : به  منظور ایجاد رویه یکپارچه و هماهنگی فراگیر خدمات مددکاری اجتماعی به  جامعه هدف علی الخصوص بیماران  خاص و صعب العلاج  در شرایط عادی و افراد آسیب دیده در شرایط بحران ، پدیرش و ارائه خدمات  مددکاری در جمعیت هلال احمر به صورت هوشمند عملیاتی می شود.

عبودی مزرعی در ادامه با اشاره به گروه  بندی استانهای کشور برای بهره مندی از سامانه مددکاری اجتماعی گفت : گروه  اول مددکاران اجتماعی از استانهای تهران ، قم ، البرز و قزوین آموزش های لازم را  برای نحوه استفاده از این  سامانه  فرا گرفتند تا به حول و قوت  الهی تا  پایان سال  همه مراکز استانی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور از  سیستم  هوشمند  مددکاری اجتماعی بهره مند  شوند.

شایان ذکر است در این  سامانه  تمامی  فرآیند های ارائه خدمت  مددکاری اعم از پذیرش و ارجاع ، تشخیص ، مشاوره و مصاحبه  مددکاری ، پیشنهاد میزان و نحوه  تحقق خدمت  ، تصویب و نهایتا ً ارائه  خدمات  در قالب سامانه  خدمات  اجتماعی (سخا) صور ت می پذیرد .

از مزایای این خدمت می توان به تسهیل و تسریع در روند خدمات  مددکاری ، جلوگیری از اتلاف وقت  و سردرگمی بیماران و مددجویان  برای دریافت خدمت و امکان  پیگیری روند ارائه  خدمت و شفاف سازی میزان و نحوه  خدمات حمایتی ارائه  شده  به جامعه  هدف اشاره  کرد.

 

 


١٠:٣٠ - يکشنبه ١٤ بهمن ١٣٩٧    /    عدد : ١١٢١٣٤    /    تعداد نمایش : ١٧٦



خروج